Trajectbegeleiding

Aanbod
In 2012 is Stichting Oase begonnen met Trajectbegeleiding. Deze trajectbegeleiding is gericht op eventuele terugkeer naar betaald werk.
De trajectbegeleider zoekt samen met je uit wat jouw wensen, mogelijkheden en beperkingen zijn op het gebied van werk. Op basis van een trajectplan wordt er besproken hoe jouw traject naar werk eruit kan zien. In het traject naar werk heeft Oase de mogelijkheid om diverse middelen in te zetten. Hierbij valt onder meer te denken aan:

• Cursus en/of training volgen,
  • Werkervaring opdoen binnen het activiteitencentrum door middel van arbeidsmatige dagbesteding;
  • Werkervaring opdoen door middel van arbeidsmatige dagbesteding op een externe locatie;
  • Ondersteuning bij het zoeken naar een geschikte stage locatie;
  • Stage lopen binnen een organisatie;
  • Ondersteuning bij het schrijven van sollicitatiebrieven;
  • Vrijwilligerswerk verrichten binnen een organisatie;
  • Uiteindelijk werk uitvoeren in een reguliere setting.

Tijdens alle stappen van dit traject zal de trajectbegeleider actief aanwezig zijn door middel van het voeren van evaluatiegesprekken. In deze evaluatiegesprekken worden zaken besproken die goed gaan en zaken waar nog verbetering in mogelijk is. Er wordt dan samen gekeken naar de middelen die ingezet kunnen worden.

Contact
Mocht je geïnteresseerd zijn in de trajectbegeleiding van Stichting Oase, dan kun je contact met ons opnemen via onderstaande gegevens.

Stichting Oase
T.a.v. Jikkie Hendriks